گیفت کارت

فروش انواع گیفت کارت

گیفت کارت

فروش انواع گیفت کارت

وب سایت گیفت استاپ یک وب سایت مرجع برای خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب در ایران می باشد

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گیفت کارت اپل نوعی کارت هدیه است که برای خرید آنلاین از فروشگاه های اپل به کار می رود. گیفت کارت ها با توجه به مبلغی که برای خرید آنها پرداخت می کنید، معادل با پول نقد هستند. این کارت ها دارای تنوع بسیاری بالایی بوده و برای خرید اینترنتی از سایت های بین المللی، پلتفرم های بازی، شارژ اکانت و مواردی از این دست استفاده می شوند. همانطور که می دانید، گوشی های اپل دارای سیستم عامل ios بوده و خرید برنامه در آنها به واسطه فروشگاه های مخصوص مانند اپ استور و آیتونز انجام می گردد.

دغدغه اصلی دارندگان گوشی های اپل و دستگاه های دیگر آیفون مانند آیپد این است که برنامه های مربوط به گوشی خود را چگونه خریداری نمایند؟ توصیه ما به این عزیزان خرید گیفت کارت اپل از فروشگاه گیفت استاپ می باشد. گیفت استاپ بزرگترین عرضه کننده انواع گیفت کارت در کشور بوده و کدهای دیجیتالی مورد نیاز را در اسرع وقت برای شما ارسال می نماید. با وارد کردن این کد 16 رقمی شما قادر خواهید بود، از فروشگاه های اپ استور، آیتونز، اپل موزیک و غیره به راحتی خرید کنید.

مشخصات گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل نوعی از گیفت کارت های اعتباری است که تاریخ انقضا نداشته و به مبلغ معینی از 1 دلار به بالا اعتبار دارد. گیفت کارت ها منقضی نمی شوند، از این رو برای هدیه دادن به عزیزان گزینه ای بسیار عالی و هوشمندانه به شمار می روند. گیفت کارت های اپل به صورت دلاری آمریکا، پوندی انگلستان و ... در دسترس می باشند.

گیفت کارت اپل بدون نام صادر می شود و قابلیت شارژ مجدد ندارد. گیفت کارت ها در خارج از کشور به صورت فیزیکی و آنلاین فروخته می شوند؛ اما در داخل ایران به علت وجود تحریم ها به صورت آنلاین و در قالب یک کد دیجیتالی عرضه می گردند. در ادامه به توضیح انواع گیفت کارت های اپل خواهیم پرداخت.

 

گیفت کارت آیتونز (iTunes)

فروشگاه آیتونز (iTunes) از فروشگاه های آنلاین اختصاصی اپل بوده و از رسانه های دیجیتالی مبتنی بر نرم افزار است. آیتونز پایگاه عرضه موزیک ویدیو، موسیقی، کتاب صوتی، پادکست، نمایش تلویزیونی، زنگ ها و تم های مختص آیفون برای گوشی های اپل یا دیگر دستگاه های اپل می باشد.

گیفت کارت اپل آیتونز برای استفاده در پلتفرم آیتونز طراحی شده است. پرطرفدارترین گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت آیتونز آمریکا می باشد. این گیفت کارت را فقط می توان، در اپل آیدی وریفای شده آمریکا شارژ نمود. محبوبیت گیفت کارت آیتونز آمریکا به حدی است که افراد از کشورهای مختلف تمایل به استفاده از این کارت هدیه دارند. با استفاده از این کارت هدیه کاربران می توانند، به برترین فروشگاه آیتونز که آیتونز آمریکا می باشد، دسترسی پیدا کرده و به خرید بازی، اپلیکیشن، موسیقی، فیلم و غیره بپردازند. گیفت کارت های آیتونز انگلستان، کانادا و استرالیا نیز از نظر محبوبیت بعد از گیفت کارت آیتونز آمریکا قرار دارند.

گیفت کارت اپل (Apple)

گیفت کارت اپل از کارت های اعتباری پرفروش است که امکان دسترسی کاربران به برنامه های موجود در سایت apple.com، فضای ابری iCloud و مواردی از این دست را فراهم می آورد. کاربران می توانند، از سایت اپل به دانلود اپلیکیشن، برنامه، موسیقی، بازی و خرید لوازم جانبی اپل بپردازند.

شرکت اپل به تمامی دارندگان دستگاه های آیفون فضای ابری 5 گیگابایتی را به صوت رایگان هدیه می دهد. در صورتی که به حجم فضای ابری بیشتری نیاز دارید، می توانید، در icloud به خرید فضای ابری بپردازید. فضاهای ابری با حجم 50 گیگابایت، 200 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در icloud قابل خریداری می باشند. این خرید به کمک گیفت کارت های اپل به آسانی انجام پذیر است. کافی است، حساب کاربری اپل خود را با کارت هدیه دیجیتالی شارژ کنید تا بتوانید، سرویس های تجاری متفاوت اپل را خریداری نمایید.

 

 

گیفت کارت اپ استور (App store)

گیفت کارت اپ استور اجازه خرید از فروشگاه اپ استور را به کاربران می دهد. اپ استور از بزرگترین فروشگاه های آنلاین اپل است که از انواع اپلیکیشن ها گرفته تا انواع بازی های سرگرم کننده و موسیقی در آن به صورت رایگان و پولی موجود می باشند. با استفاده از کارت های هدیه اپ استور و شارژ حساب کاربری خود می توانید، به این دنیای بی انتها در اپ استور دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music)

سرویس اپل موزیک همانطور که از نامش پیداست، سرویس موزیک برای دارندگان گوشی اپل است. با اپل موزیک شما می توانید، به مجموعه ای کامل از موسیقی ها دسترسی پیدا کنید. استفاده از سرویس اپل موزیک برای سه ماه اول کاملا رایگان است، سپس باید هزینه اشتراک آن که ماهانه حدود 10 دلار است را بپردازید. پرداخت این هزینه توسط گیفت کارت اپل بسیار ساده است، کافی است، گیفت کارت را ردیم (Redeem) کرده و سپس اپل موزیک را اجرا نمایید. بدین ترتیب می توانید، به صورت نامحدود از شنیدن پادکست ها و موزیک ها لذت ببرید.

 

 

در خرید گیفت کارت اپل چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید؟

  • در خرید گیفت کارت اپل باید دقت نمایید زیرا بسیاری از کارت های هدیه اپل موجود در بازار دزدی هستند و به محض این که حساب کاربری خود را با این کارت ها شارژ کنید، اپل حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد.
  • کارت هدیه اپل را با توجه به حساب کاربری خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر اپل آیدی شما مختص کشور انگلستان است، کارت هدیه مخصوص انگلستان را خریداری نمایید.
  • با در نظر گرفتن مبلغ مورد نیاز برای شارژ اکانت و یا خرید برنامه ها، مبلغ کارت هدیه را متناسب با آن انتخاب کنید. کارت های هدیه اپل در مبالغ دو دلاری به بالا عرضه می شوند.

معرفی گیفت استاپ به عنوان معتبرترین مرکز عرضه گیفت کارت های اپل

گیفت استاپ سایتی است که برای خرید گیفت کارت، خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت های متعدد دیگر، حرف اول را در کشورمان می زند. گیفت استاپ دارای مزایای زیر است:

  • سایت گیفت استاپ از سایت های معتبر است زیرا دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است.
  • تنوع بالایی از گیفت کارت های مختلف از جمله کارت هدیه اپل با مبالغ اعتبار گوناگون در این سایت موجود است.
  • گیفت استاپ دارای تیم پشتیبانی قوی بوده و به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
  • ارسال سریع کد نیز از مزایایی است که تنها در گیفت استاپ یافت می شود. بعد از خریداری کارت هدیه توسط مشتری، ارسال کد 16 رقمی به سرعت انجام می گیرد.

انواع کارت های هدیه دیجیتالی در این مرکز با نازلترین قیمت به مشتریان عرضه می شوند.

 

منبع مقاله: خبر آنلاین

  • sahar keyvani
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از گیفت استاپ به آموزش استفاده از گیفت کارت استیم بپردازیم و نحوه ریدیم کردن آن را برای شما بازگو کنیم. اما قبل از آن به شرح مختصری از استیم و گیفت کارت آن می پردازیم. استیم نام یک پلتفرم است که دارای انواع بازی های آنلاین بوده و مانند یک شبکه جهانی قابلیت این را دارد که گیمرهای مختلف از سراسر دنیا را به یکدیگر متصل کند.

برای دسترسی به این پلتفرم، ابتدا باید در استیم حساب کاربری تشکیل دهید و این حساب را شارژ کنید تا بتوانید به جدیدترین بازی ها دسترسی پیدا کنید. البته در استیم بازی های رایگان نیز وجود دارد که بدون پرداخت هزینه، می توانید از آن ها لذت ببرید.

خرید گیفت کارت اپل ارزان و فوری

  گیفت کارت استیم

 

برای دسترسی به بسیاری از بازی های جذاب نیاز به پرداخت هزینه و خریداری آنها دارید. گیفت کارت استیم یکی از امکاناتی است، که شرکت استیم در اختیار کاربران خود قرار داده تا آنها بتوانند بدون دغدغه و به سادگی، حساب خود را شارژ کنند. برای مردمانی که در ایران یا هر کشور دیگری که تحریم است، زندگی می کنند، پرداخت هزینه به وسیله سرویس های بانکی بین المللی ممکن نیست، بنابراین تنها راهی که باقی می ماند استفاده از گیفت کارت ها است.

گیفت کارت، مانند یک کارت هدیه بوده که دارای یک کد است و شما پس از خریداری کارت، هنگامی که کد را فعال یا اصطلاحا ریدیم می کنید، اکانت شما در استیم شارژ شده و حال می توانید هر بازی که علاقه دارید و سایر امکاناتی که استیم دارد را خریداری کنید. در ادامه به شما نحوه فعالسازی گیفت کارت استیم را آموزش خواهیم داد.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

 

1- به وسیله نرم افزار تغییر آی پی، آی پی خود را تغییر داده و مکان آن را روی کشور آمریکا بگذارید.

2- در صورتی که در استیم حساب کاربری ندارید. ابتدا باید نرم افزار استیم را نصب کرده و بعد از کامل شدن مراحل نصب، گزینه Create new account را کلیک کنید و یک اکانت استیم بسازید. اگر از قبل اکانت دارید، فقط کافیست روی گزینه login بزنید و وارد حساب خود شوید.

 

3- از منوی بالای صفحه در سمت چپ روی نام کاربری کلیک کرده و Account Details را بزنید.

 

 

4- سپس بر روی Add funds to your steam wallet کلیک کنید. نکته ای که باید بدان توجه کنید، این است که نام کشور حتما باید آمریکا باشد. اگر چیزی غیر از این بود روی Update store country کلیک کرده و آمریکا را انتخاب کنید. 

 

5- سپس روی گزینه Redeem a steam gift cart or wallet code کلیک کنید و وارد صفحه زیر شوید.

 

6- حال باید کد 16 رقمی که دارید را درون فیلد وارد کرده و گزینه continue را بزنید. از این پس اعتبار حساب کاربری شما افزایش پیدا می کند.

 

اگر اولین باری است که از گیفت کارت استیم استفاده می کنید، لازمه تا یک آدرس وارد کنید. برای این منظور می توانید از گوگل مپ یا سایت هایی که آدرس فیک می دهند، استفاده کرده و یک آدرس جعلی از آمریکا وارد کنید.

 

نحوه فعال سازی گیفت کارت استیم از طریق گزینه Gift card 

 

1- ابتدا لوکیشن vpn خود را روی کشور آمریکا تنظیم کنید.

2- وارد سایت استیم شده و در حساب کاربری خود Login کنید.

3- در انتهای صفحه یک گزینه Gift Cards می بینید. روی آن کلیک نمایید.

 

4- سپس در صفحه، روی Continue کلیک کنید.

 

5- در انتها کد 16 رقمی خود را وارد کرده و دکمه Continue را کلیک نمایید.

 

 

 

نکات مهمی که باید در نحوه استفاده از گیفت کارت استیم بدانید

 

  • آموزشی که در این مقاله قرار دادیم، همیشه جواب می دهد. فقط برای اولین بار باید یک آدرس وارد کنید و بقیه موارد کاملا مشابه هست.
  • دقت کنید که کشور، باید آمریکا ثبت شده باشد. در غیر این صورت می توانید روی Update Store  Country  کلیک کرده و کشور آمریکا را انتخاب کنید.
  • اگر اولین بار است که وارد حساب استیم خود می شوید و می خواهید گیفت کارت خود را ریدیم کنید، باید بدانید که با هر آی پی کشوری وارد شوید و گیفت کارت آن کشور را ریدیم کنید، ریجن شما تغییر پیدا می کند. در غیر اینصورت گیفت کارت فعال نشده یا روی ریجن فعلی شارژ می شود.
  • اگر با آی پی کشور دیگری وارد اکانت شدید، یک بار خارج شده و آی پی خود را تغییر دهید و دوباره وارد اکانت استیم شوید تا ریجن تغییر کند.
  • لازمه بدانید که اگر با آی پی ایران وارد شوید و بخواهید کد خود را ریدیم کنید، به دلیل تحریم ها گیفت کارت غیر فعال می شود.
  • دقت کنید که گیفت کارت هر کشور با آی پی همان کشور فعال شود و ریجن گیفت کارت نیز باید با ریجن اکانت شما یکسان باشد.
  • برای فعال کردن قابلیت چت و گفتگو با سایر گیمرها باید از 5 دلار به بالا شارژ انجام دهید.
  • استیم والت های global می تواند تمام واحدهای پولی را شارژ کند.

منبع مقاله: گیفت استاپ مرجع خرید گیفت کارت در ایران

  • sahar keyvani
  • ۰
  • ۰

 

گیفت کارت یا کارت هدیه در حقیقت هدیه ای دیجیتالی است که برابر با مبلغی پول می باشد. این کارت ها برای خرید از سایت های خارجی، استفاده در بازی های پلی استیشن و ایکس باکس، دانلود برنامه های پولی از گوگل پلی،خرید برنامه برای گوشی اپل و مواردی از این دست خریداری می شوند. کارت های هدیه از یک کد مخصوص برخوردار بوده و حاوی مبلغ مشخصی هستند. از این کارت ها می توان، برای خریدهای آنلاین و یا خریدهای حضوری از فروشگاه های مشخص استفاده نمود.

گیفت کارت حکم پول نقد را دارد، از این رو باید در خرید آن دقت کرده و از مراکز معتبر تهیه کرد. گیفت استاپ از معتبرترین و بزرگترین مراکز عرضه کننده انواع کارت دیجیتالی اعتباری در کشور می باشد. متنوع ترین کارت های هدیه دیجیتالی را در این مجموعه با قیمت های مقرون به صرفه می توانید، بیابید. اگر قصد تهیه هدیه برای عزیزانتان را دارید، کارت هدیه بی شک گزینه ای هوشمندانه است. شما می توانید، با مراجعه به سایت گیفت استاپ گیفت کارت مورد نظر را خود سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

گیفت کارت دلاری چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت دلاری همانطور که از نامش پیداست، با دلار شارژ می شود. شما می توانید، با این کارت از سایت های بزرگ خارجی خرید کنید و یا اپلیکیشن های مختلف را دانلود نمایید. برای شارژ این کارت شما باید کد درج شده روی کارت را در اکانت خود وارد نموده و کارت را شارژ کنید. برخی از کاربردهای کارت هدیه دلاری عبارتند از:

دانلود برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف برای گوشی اپل از iTunes

خرید اپلیکیشن  و برنامه های گوناگون از اپ استور برای گوشی اپل

خرید از سایت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا و سایر فروشگاه های بین المللی معتبر

سفارش تبلیغ و آگهی بازرگانی در گوگل و فیسبوک

خرید برنامه، اپلیکیشن و بازی از پلی استور برای گوشی های اندروید

خرید از اپ استور مایکروسافت برای دارندگان ویندوز فون

استفاده از امکانات استور سونی برای دارندگان پلی استیشن

خرید اکانت گلد ایکس باکس

خرید فیلم و موزیک از اسپاتیفای

استفاده از سرگرمی ها و بازی های استیم

پرداخت های درون برنامه ای نینتندو

پرداخت هزینه آزمون های بین المللی مانند تافل، آیلتس، دولینگو و ...

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و ...

خرید آنلاین فیلم و سریال از نتفلیکس

شارژ حساب کاربری اسکایپ برای برقراری تماس باکیفیت

معرفی انواع گیفت کارت

گیفت کارت ها دارای انواع گوناگون بوده و هریک به منظور خاصی استفاده می شوند. در اینجا چند نمونه کارت هدیه دلاری پرکاربرد را ذکر می کنیم:

کارت هدیه iTunes اپل

کارت هدیه آمازون

کارت هدیه گوگل پلی

کارت هدیه پلی استیشن

کارت هدیه ایکس باکس

ویزا کارت

مستر کارت

کارت هدیه نتفلیکس

کارت هدیه اسکایپ

کارت هدیه استیم

کارت هدیه نینتندو

کارت هدیه اسپاتیفای

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت های پلی استیشن برای دسترسی به بازی ها و امکانات سونی ارائه می گردند. با استفاده از این کارت شما می توانید، به بازی های عرضه شده توسط پلی استیشن دسترسی پیدا کنید. کارت هدیه پلی استیشن در انواع 10 دلاری تا 100 دلاری و همچنین پوند به فروش می رسد. برخی از کارت های هدیه پلی استیشن نیز  برای شارژ یک ماهه تا 12 ماهه اکانت به کار می روند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن معمولا برای دانلود بازی های تولید شده شرکت سونی که توسط پلی استیشن ارائه می شود، صورت می پذیرد. اما این کارت هدیه مزایای دیگری نیز دارد. با استفاده از این کارت شما می توانید، از تخفیف های ارائه شده بر روی بازی ها بهره ببرید. همچنین امکان خرید موزیک از شرکت سونی نیز با این کارت فراهم است. پیش خرید بازی ها و خریداری فضای ابری جهت صرفه جویی در فضای پلی استیشن نیز از دیگر مزایای گیفت کارت پلی استیشن می باشد. 

 

خرید کارت هدیه اپل

 

گیفت کارت اپل در حقیقت کارت دیجیتالی اعتباری است که دسترسی به برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز شما را در گوشی اپل فراهم می آورد. به کمک این کارت شما قادر هستید، از فروشگاه های مجازی اپل مانند اپ استور، آیتونز، بوک استور و مک خرید کنید و اپلیکیشن های مختلف، فیلم ها، بازی ها، جدیدترین موسیقی ها و کتاب ها را تهیه نمایید. همچنین با این کارت هدیه خرید فضای ابری در iCloud و تهیه لوازم جانبی اپل امکان پذیر است. کارت هدیه اپل بدون نام صادر می شود و یکبار مصرف می باشد. این کارت تاریخ انقضا ندارد و همچنین برای خرید از فروشگاه های اپل کاملا به صرفه است.

خرید گیفت کارت اپل به اهداف مختلف صورت می پذیرد که تنها یکی از آنها خرید از فروشگاه های اپل مانند اپ استور و آیتونز است. برخی از مزایای دیگر این کارت عبارتند از:

پرداخت درون برنامه ای در اپلیکیشن های مختلف: برای خرید اپلیکیشن های مختلف کافی است، گیفت کارت آیتونز اپل را خرید و حساب آیتونز خود را شارژ نمایید.

تبدیل اکانت به اکانت پریمیوم: یکی دیگر از مزایای قابل توجه کارت هدیه اپل تبدیل اکانت های شما به پریمیوم است. کافی است، کارت هدیه اپل آیتونز خود را به اکانت های موجود خود مانند اکانت نتفلیکس متصل کنید.

پرداخت آنلاین در آیتونز: با وصل کردن گیفت کارت آیتونز به حساب کاربری آیتونز در هنگام نیاز به پرداخت درون برنامه ای مبلغ از کارت هدیه شما برداشت خواهد شد. 

 

  • sahar keyvani