گیفت کارت

فروش انواع گیفت کارت

گیفت کارت

فروش انواع گیفت کارت

وب سایت گیفت استاپ یک وب سایت مرجع برای خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب در ایران می باشد

  • ۰
  • ۰

اگر از محصولات شرکت اپل استفاده می کنید، حتما می دانید که بدلیل تحریم های موجود و در دسترس نبودن حساب های بین المللی برای پرداخت هزینه، خرید از اپ استور با مشکلاتی همراه است. کاربران ایرانی اپل اغلب با استفاده از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت این مشکل را حل می کنند. اما راه  حل بهتر و مقرون به صرفه تری نیز وجود دارد و آنهم استفاده از گیفت کارت اپل یا آیتونز می باشد. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره گیفت کارت های اپل بدست آورید، در  مقاله  گیفت کارت اپل از گیفت استاپ با ما همراه شوید.

 

معرفی گیفت کارت اپل 

 

گیفت کارت اپل یا آیتونز (iTunes) نوعی کردیت کارت است که به دو صورت فیزیکی و مجازی ارائه می شود. هر گیفت کارت اپل اعتبار مشخصی از یک نوع ارز دارد. گیفت کارت ها قابل شارژ نیستند. بنابراین تنها می توانید یکبار از آنها استفاده کنید. گیفت کارت ها عموما توسط شرکت های بزرگ یا بانک ها صادر می شوند. گیفت کارت اپل نیز توسط کمپانی اپل صادر می شود و یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین کارت های هدیه در سرتاسر جهان می باشد. با استفاده از گیفت کارت، کاربران اپل می توانند حساب کاربری خود را شارژ کرده و از خدمات فروشگاه اپل بهره مند شوند.

 

ویژگی های گیفت کارت اپل

 

 

  • گیفت کارت اپل جایگزین پول نقد است و برای خریدهای آنلاین از اپ استور صادر شده اند.
  • گیفت کارت اپل بدون نام است. بنابراین می توان به صورت ناشناس از آن استفاده کرد یا به شخص دیگری هدیه داد.
  • گیفت کارت اپل تاریخ انقضا ندارد. بنابراین گزینه خوبی برای هدیه دادن است.
  • گیفت کارت اپل قابل شارژ مجدد نیست. بنابراین به محض اتمام اعتبار آن دیگر نمی توان از آن استفاده نمود.
  • برای خرید گیفت کارت باید از کردیت کارت های بین المللی استفاده کرد. البته در ایران به دلیل تحریم ها، می توانید از سایت های معتبر با خیال راحت کارت هدیه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

انواع گیفت کارت های اپل

 

 

1- گیفت کارت اپل (Apple Gift Card)

 

گیفت کارت اپل نوعی کارت اعتباری یکبار مصرف است که با استفاده از آن می توان برای خرید محصولات، اپلیکیشن ها و لوازم جانبی یا خرید اشتراک موسیقی یا iCloud  از اپ استور یا apple.com و موارد دیگر استفاده کرد.

 

2- گیفت کارت اپل استور (Apple Store)

 

در این نوع کارت هدیه،  علامت اپل روی پس زمینه آبی رنگ کارت نشان داده شده است. در پشت کارت، کد 16 رقمی بازخرید وجود دارد که با حرف X  شروع می شود.  علاوه بر کد بازخرید، موارد زیر در پشت گیفت کارت اپل استور قابل مشاهده است:

 

  • لینک وب سایت جهت پیگیری موجودی کارت هدیه
  • شماره تماس در صورت نیاز به راهنمایی
  • متنی که نشان می دهد گیفت کارت اپ استور تنها قابل استفاده در فروشگاه اپل یا خرده فروشی است و امکان استفاده از کارت در فروشگاه iTunes وجود ندارد. 

 

3- گیفت کارت آیتونز (iTunes)

 

 

گیفت کارت های آیتونز بهترین گزینه برای خرید اینترنتی اپلیکیشن، بازی، کتاب، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاه iTunes است. شما با داشتن گیفت کارت آیتونز و پرداخت چند دلار می توانید تقریبا اکثر برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد خود را تهیه نمایید. کارت های هدیه آیتونز به چند دسته تقسیم بندی می شوند:

 

 

  • گیفت کارت آیتونز آمریکا

 محبوب ترین کارت هدیه در جهان است. گیفت کارت آیتونز تنها در آمریکا در دسترس نیست و کاربران از سایر کشورها نظیر انگلیس یا ایران می توانند گیفت کارت آمریکا را تهیه و شارژ نمایند. توجه داشته باشید که گیفت کارت آیتونز آمریکا تنها در اپل آیدی آمریکای وریفای شده قابل شارژ است. دارندگان گیفت کارت آیتونز می توانند حداکثر دسترسی برای بهترین فروشگاه آمریکا که با کیفیت ترین و بیشترین خدمات الکترونیکی مانند بازی، فیلم، موسیقی، کتاب، اپلیکیشن و ... را ارائه می دهد، داشته باشند.

 

 

  • گیفت کارت آیتونز کانادا

 

گیفت کارت آیتونز کانادا کاربردهای زیادی دارد. با خرید این گیفت کارت و شارژ حساب کاربری اپل کانادا، کاربران می توانند از خدمات تجاری، آموزشی، امنیتی اپل استفاده کنند. خرید حافظه ابری (iCloud) از دیگر خدمات قابل استفاده از طریق گیفت کارت آیتونز کانادا است. یکی از بهترین امتیازات داشتن گیفت کارت آیتونز کانادا استفاده از اکانت اپل موزیک کانادا است. 

اکانت موزیک کانادا یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اپل است که از طریق آن می توانید به مدت 3 ماه تا یکسال به صورت نامحدود به دیتابیس Apple Music دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اپل استور کانادا تقریبا بیش از 10میلیون موسیقی و صدها هزار پادکست و دهها هزار کتاب مجازی دارد که تنها در App Store کانادا در دسترس می باشند. نکته قابل توجه دیگری در مورد گیفت کارت های آیتونز کانادا این است که این کارت های هدیه تاریخ انقضا ندارند.

 

 

  • گیفت کارت آیتونز استرالیا

 

گیفت کارت آیتونز استرالیا به کاربران این امکان را می دهد که با شارژ اپل آیدی استرالیا خیلی راحت و سریع از محصولات و خدمات فروشگاه آیتونز مانند برنامه، فیلم، موسیقی، بازی و کتاب استفاده کنند. توجه داشته باشید که کارت هدیه استرالیا به هیچ وجه بر روی حساب های کاربر دیگر کشورها قابل استفاده نیست. 

 

 

  • گیفت کارت آیتونز انگلیس

 

گیفت کارت آیتونز انگلیس تنها بر روی ID انگلیس قابل استفاده است. بنابراین نمی توان از آن بر روی اکانت اپل آیدی سایر کشورها استفاده کرد. دارندگان گیفت کارت آیتونز انگلیس می توانند از محصولات و خدمات فروشگاه اپ استور انگلیس مانند اپلیکیشن، کتاب، موزیک، نرم افزار و... استفاده کنند.

 

4- گیفت کارت های قدیمی اپل

 

گیفت کارت های قدیمی اپل از لحاظ کارایی تفاوتی با کارت های هدیه جدید ندارند. تنها ظاهر گیفت کارت های قدیمی کمی با گیفت کارت های اپل و آیتونز متفاوت است. 

 

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت اپل

 

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید، بهتر است قبل از آن به این نکات توجه فرمایید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، امنیت اکانت اپل آیدی تان نیز حفظ شود.

 

  • گیفت کارت را از سایت های معتبر خریداری کنید

با توجه به اینکه گیفت کارت ها به صورت آنلاین خریداری می شوند، بنابراین توصیه سایت گیفت استاپ به شما عزیزان این است که حتما کارت هدیه خود را از سایت های معتبر خریداری نمایید. با خرید گیفت کارت های ارزان از سایت های نامعتبر امنیت اپل آیدی خود را به خطر نیندازید. سایت گیفت استاپ با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و تجربه بالا در زمینه فروش انواع گیفت  کارت های هدیه شما را از مراجعه به فروشگاه های نامعتبر بی نیاز می کند.

 

  • در زمان خرید به کشور اپل آیدی توجه کنید

در زمان خرید گیفت کارت حتما به کشوری که گیفت کارت آن را تهیه می کنید، توجه داشته باشید. گیفت کارت شما باید دقیقا مطابق همان کشوری باشد که اکانت اپل آیدی خود را ایجاد کرده اید. در غیر اینصورت کارت هدیه شما قابل استفاده نخواهد بود.

به عنوان مثال اگر اپل آیدی شما کشور استرالیا است، در زمان تهیه گیفت کارت نیز باید گیفت کارت استرالیا را انتخاب نمایید. در غیر اینصورت امکان استفاده از گیفت کارت را نخواهید داشت.

گیفت استاپ

  • ۰۱/۰۳/۱۸
  • sahar keyvani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی